www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Registerras.

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Bastardo



Ble Medlem: 28 Jan 2006
Innlegg: 274
Bosted: Oslo

InnleggSkrevet: 18-05-2006 23:33    Tittel: Registerras. Svar med Sitat

Jeg frykter at jeg har fått ett registerras på min 850 T5.Er det mye jobb og fikse det ?..Evt hvor mye kan ødelegges når noe slikt skjer.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 19-05-2006 09:36    Tittel: Svar med Sitat

Kan du beskrive det nærmere? Er det ulyder når motoren går, eller går ikke motoren i det hele tatt?

Tidlige 80tallsGuzzi hadde en manuell justering av registerkjedet. Hvis dette ikke er gjort vil kjedet etterhvert bli så slakt at det slår borti innsiden av dekselet. Behøver ikke bli veldig dyrt.

Hvis registeret har rast totalt, altså kjedet har røket, blir det dyrt. Da har du antagelig pådratt deg en toppoverhaling + nye ventiler i tillegg.
Jeg har aldri hørt om at kjedet har røket, så ikke fortvil ennå!

Mvh
Lars A.
157
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Bastardo



Ble Medlem: 28 Jan 2006
Innlegg: 274
Bosted: Oslo

InnleggSkrevet: 20-05-2006 01:39    Tittel: Svar med Sitat

Det var ulyder ja, som når det slår borti.Men nå går den ikke i det hele tatt.Men jeg har plukka av topper og sylindre da jeg trodde det var en ventil som røk...Men der fant jeg ikke noe galt...Virker heller ikke som om rådelageret har røket, så da står jeg igjen med registeret som alternativ....
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group