www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

oljetest fra Amsoil med mye nyttig info!

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Audun



Ble Medlem: 02 Feb 2006
Innlegg: 236
Bosted: Røldal

InnleggSkrevet: 23-09-2007 07:17    Tittel: oljetest fra Amsoil med mye nyttig info! Svar med Sitat

Siden vi har vært igjennom en sesong med enormt mye kjøring Rolling Eyes er det vel nå på tide med ett oljeskift. Her en test fra Amsoil som bør leses! Den gir deg som leser viktig info ang. hva oljen din egentlig gjør inne i motoren og hvilke forskjeller det er på de forskjellige oljene. Legg merke til de navnene som er representert og se hvilke du ikke vil ha i motoren på gullet i garasjen.
Det er ikke alle merker som er representert her til lands men det gir en indikasjon på hvilke ting som er viktig.
Jeg selger desverre ikke Amsoil men Agip og hadde virkelig håpet å se agip navnet der men den gang ei, så jeg skal gjøre en del tester på friksjon og skjærestyrke selv på en del utvalgte oljer.
Testen er på engelsk men det går vel bra, men er det noen som ikke skjønner enkelte ting så ta kontakt så skal jeg prøve å forklare på klingende nynorsk!
Linken: http://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf
_________________
Bryt middelmådighetens tyrrani!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group