Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
hanstore
Ble Medlem: 08 Feb 2006 Innlegg: 45 Bosted: Fjellhamar
|
Skrevet: 04-09-2007 11:02 Tittel: Hjelp / Ide-dugnad bryterpanel på guzzi |
|
|
Hjelp.
Hvordan i huleste skal jeg få plassert to vippebrytere på California? I tillegg til lyspanelet som er fullt, finnes der kun to klokker (km/t og omdr). Ingen plass for ekstra brytere.
For å få heist opp og ned vindskjermen på min nye sidevogn og justert lufttrykket i fjæringene på den, trenger jeg disse knappene lett tilgjengelig. Finnes det noen som har sett/løst lignende problem?
Enkleste hadde jo vært å kjøpe en ferdig tom boks som passer til formålet. Men google kunne ikke hoste opp så mange gode forslag.
Det finnes en vanntett sak for heising av ankerkjetting på båt, men den har bare en bryter
I tillegg til de to bryterne kunne jeg også tenkt meg et uttak av typen sigarettenner til GPS o.l.
Ideer og eller tips mottas med stor takk! _________________ Hans Tore Bråten, Fjellhamar
California 1100 1996
V7 Sport 1972
Tempo
|
|
Til Toppen |
|
|
Sølvi
Ble Medlem: 26 Jan 2006 Innlegg: 251 Bosted: Bor på en Breva 750 et sted utenfor Ski.
|
Skrevet: 04-09-2007 21:31 Tittel: |
|
|
På høsttreffet i Jondalen i fjor så jeg sidevogns-guzzi med regulerbart tak og ... et eller annet. Var det "vipp"?
Den var i allefall dødskul!
Kanskje noen her inne vet hvem det er?
Men i allefall... Han hadde knappene ved setet bak seg.
Jeg sier ikke at det nødvendigvis funker for deg eller sykkelen, men tenker å gi noen alternative løsninger på saken.
Du har ikke et bildet av instrumentene og styret? Bilder av sykkelen forøvrig finnes vel godt tilgjengelig på Google ville jeg tro.
Ønsker deg lykke til!!! _________________
04 Breva V750IE + SP 1000
X: 98 DragStar 650 Classic - 98 Suzuki GSXR 600R |
|
Til Toppen |
|
|
jul
Ble Medlem: 09 Aug 2006 Innlegg: 25 Bosted: Sømådalen!
|
Skrevet: 10-09-2007 22:26 Tittel: |
|
|
Den svarte og ikke spesielt rene Mille'n i Jondalen var nok min. Vogna er av typen Flexit og det stemmer at den har en bryter for taket/skjermen og en for luftdemperne, men jeg tror det er litt lettere å montere dette på Mille GT'n enn på en nyere California.
I allefall lykke til med import og montasje av vogn. Kanskje vi treffes på neste treff. |
|
Til Toppen |
|
|
hanstore
Ble Medlem: 08 Feb 2006 Innlegg: 45 Bosted: Fjellhamar
|
Skrevet: 12-09-2007 08:56 Tittel: |
|
|
Jul du får gjøre som en kompis av meg. Istedet for å vaske sykkelen til stadighet satte han opp et skilt: -"If you think this bike is dirty, you should try a ride with the biker".
Vet ikke om det funka...
Hvilken side har du bryterne på Mille?
Jeg vurderer litt frem og tilbake, boks på styret, eller lage hull i de kromma dekslene som dekker ramma bak på sidene...
Er litt bekymret for all dritten som bryterne blir utsatt for der bak...
Vi får se
Guzzilde får nå nye hjullager og "ny" gaffel, les foringer og fjær.
Den 26. September tar vi danskebåten til Fredrikshavn og kjører like til EZS i Zelhem(NL) Så blir det overvintring for Guzzilde.
Forhåpentligvis kan jeg svippe ned i april og debutere på 3 hjul og flexibel vogn. Kan jo øve på hele veien hjem.
Et Guzzitreff står helt klart på menyen neste år. Hadde vært tøft med to Flexit/guzzier på tur! _________________ Hans Tore Bråten, Fjellhamar
California 1100 1996
V7 Sport 1972
Tempo
|
|
Til Toppen |
|
|
|