www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Forgaffel 850 Eldorado -73

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
rudger



Ble Medlem: 03 Feb 2006
Innlegg: 69
Bosted: Hodalen

InnleggSkrevet: 24-03-2006 19:57    Tittel: Forgaffel 850 Eldorado -73 Svar med Sitat

Vi har alle våre problemer,- noen klager over mangel på vår nå som skiføre og vinter er på sitt beste...... Jeg demonterer forgaffel på nevnte sykkel. Problemet er imidlertid at jeg får ikke skilt øvre og nedre gaffelbein, disse skal visstnok være sammensatt med en skjult? låsering? hvordan får jeg delt dette uten å ødelegge noen av delene?? HJEEELP!! Den som vet hvordan dette gjøres kan kontakte undertegnede snarest! Ring gjerne 91175404 så ringer jeg deg tilbake! Confused
- Arve-[/b]
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Frank



Ble Medlem: 15 Jun 2006
Innlegg: 47
Bosted: Valdres

InnleggSkrevet: 08-10-2006 21:35    Tittel: Svar med Sitat

Hei! Hvordan løste du problemet med demonteringen av fremgaffelen i vår? Vurderer å bytte fjærer på "Robin" (fra vanlige til progressive) om dette er en overkommelig oppgave?
_________________
Frank
1973 Moto Guzzi V7 850GT
"Robin" Smile
1957 DKW RT350 S
1954 Bender LV sidevogn på "Robin"
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group