www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Montering av varmekolber i styre

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
jarle
Gjest





InnleggSkrevet: 10-04-2019 16:20    Tittel: Montering av varmekolber i styre Svar med Sitat

Har kjøpt polly varmekolber . Da jeg vil bevare det orginale utsende på sykkelen . Men det er ikke helt uten problem å få de inn i styre . Er det noen triks på hvordan jeg får demontert innvendig mutter/ foring med gjenger for styrevekter .
Til Toppen
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 14-04-2019 09:42    Tittel: Svar med Sitat

Er det slike fester som ekspanderer inni styret når du strammer skruen? Prøv å løsne skruen noe og slå den deretter forsiktig innover og kjenn om den (delen inni styret) løsner nok til at du kan trekke den ut.
Har funket for meg. Lykke til!
_________________
Mvh.
Lars W.
Heggedal
157
-94 Quota 1064 "The Mighty Q"
-87 T5 med Almstedt vogn
-03 V11 Café Sport med Furax GT vogn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
jarle
Gjest





InnleggSkrevet: 16-04-2019 20:03    Tittel: Svar med Sitat

Styrevekt med kon og mutter er tatt ut . Er tydelig en tykk aluminiums foring på begge ender av styret , den går et godt stykke innover. Borrer jeg opp hullet får jeg ikke brukt styrevektene igjen da nåværende hull er stemt mot dim på mutter og dim på tappen på styrevekta
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group