www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Hepco & Becker informasjon behøves

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 18-02-2018 17:49    Tittel: Hepco & Becker informasjon behøves Svar med Sitat

Er det noen som kjenner godt til H&B sortimentet?
T5en med sidevogn har en gammel 80-talls koffertholder, denne er sliten og det er koffertene og....Har gjort god nytte for seg siden 80-tallet da!

Heldigvis har jeg et par flotte H&B Alu-standard kofferter (brukes sommertid på Quotaen, takk HP) som jeg kan tenke meg å bruke, men koffertene er for store for den gamle koffertholderen.....
På spørsmål svarer SPS (nåværende importør) at den 'nye' holderen som selges til T5 passer til disse Alu-standard koffertene.

Imidlertid.....på H&B sine nettsider ligger pdf med monteringsanvisning for denne koffertholderen og den ligner veeeeldig på den gamle åttitallsutgaven, og jeg er vel ikke helt sikker på om gutta på SPS vet hvordan Guzzi T5 ser ut. Altså liten vits i å ringe dit....så jeg spør det kollektive Guzzi-'orakel'...: Finnes det slik koffertholder for T5 som passer til Alu standard-koffertene?
_________________
Mvh.
Lars W.
Heggedal
157
-94 Quota 1064 "The Mighty Q"
-87 T5 med Almstedt vogn
-03 V11 Café Sport med Furax GT vogn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group