www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Hva gjør du på vente tid på verksted

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Gordon



Ble Medlem: 25 Jun 2015
Innlegg: 43
Bosted: Hokksund

InnleggSkrevet: 10-03-2017 18:25    Tittel: Hva gjør du på vente tid på verksted Svar med Sitat

2011 MG Stelvio NTX
I april har jeg tenkte å tar en 40,000 km service på min Guzzi. I tillegg skifte dekk, koble opp Garmin GPS, og et par andre jobber. Jobben kommer til å tar hele dagen tror jeg, og jeg har spurte både Høiden MC senter i Moss og Hadeland MC om de kan gi meg en låne maskin, slik at jeg kan henter min egen MC dagen etterpå. No deal!!! Hva er det med Norsk verksteder? Aldri hatt dette problemet med låne maskin i Sverige.
Spørsmål er hva gjør du? venter utenfor verkstad hele dagen? Ingen av ovennevnte verksteder har venterom.
Gordon
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
AlfaGuzzi



Ble Medlem: 04 Sep 2013
Innlegg: 32
Bosted: Grua

InnleggSkrevet: 11-03-2017 17:21    Tittel: Svar med Sitat

På Hadeland MC så tar du beina fatt og går inn til Brandbu sentrum. Ca 15-20 min. Mange butikker der og noen kafeer. Områdets beste herre klesbutikk finner du i Brandbu. Hellum i 2 etg. Familie eid klesbutikk gjennom 3 generasjoner. Kjøp deg en kaffe "to go" og noen donuts, og spaser ned til Oscar kafé. Sitt ved Randsfjorden og nyt forhåpentligvis været. Og vips så er klokken 15 og sykkelen er ferdig
_________________
2013, 1200 Sport Corsa
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Gordon



Ble Medlem: 25 Jun 2015
Innlegg: 43
Bosted: Hokksund

InnleggSkrevet: 12-03-2017 21:20    Tittel: Svar med Sitat

AlfaGuzzi skrev:
På Hadeland MC så tar du beina fatt og går inn til Brandbu sentrum. Ca 15-20 min. Mange butikker der og noen kafeer. Områdets beste herre klesbutikk finner du i Brandbu. Hellum i 2 etg. Familie eid klesbutikk gjennom 3 generasjoner. Kjøp deg en kaffe "to go" og noen donuts, og spaser ned til Oscar kafé. Sitt ved Randsfjorden og nyt forhåpentligvis været. Og vips så er klokken 15 og sykkelen er ferdig


Takk for tips, hørtes bra ut. Må husker å bestille fint vær.
Gordon Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Per B



Ble Medlem: 15 Feb 2006
Innlegg: 157
Bosted: Stabekk

InnleggSkrevet: 13-03-2017 22:20    Tittel: Svar med Sitat

Velment tips: Hold deg unna kina-restauranten på Brandbu.
I hvert fall den friterte maten. Confused
I hvert fall hvis de ikke har skiftet frityroljen nylig....
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group