www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Italiensk vintertreff Oslo og omegn 2016/2017

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 01-12-2016 21:54    Tittel: Italiensk vintertreff Oslo og omegn 2016/2017 Svar med Sitat

Sesongens første vintertreff blir arrangert onsdag 7. desember kl. 18 på den italienske restauranten Santinos Skøyen. Adresse Karenslyst alle 7.
Jeg har bestilt bord, men for å få gitt beskjed om hvor mange vi blir, er det fint om dere som kommer gir beskjed om dette enten ved å svare her, på Facebook-gruppen vår eller sender en mail til guzzi@online.no

Info om restauranten: http://santinos.no/
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 08-01-2017 13:13    Tittel: Svar med Sitat

Årets første "vintertreff" i Oslo holdes på Santinos Skøyen (der vi også var i desember) onsdag 11. januar fra kl. 18.00.

Fint om de som kommer legger inn et svar her eller på Facebook-gruppen vår, evt sender meg en SMS på 90116604, så får jeg justert bordbestillingen.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Per B



Ble Medlem: 15 Feb 2006
Innlegg: 157
Bosted: Stabekk

InnleggSkrevet: 09-01-2017 20:58    Tittel: Svar med Sitat

Jeg kommer onsdag 11.!
Per
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 09-01-2017 21:31    Tittel: Svar med Sitat

Da er vi foreløpig oppe i sju onsdag 11. januar; Atle Johannessen; Tor Seim; Håkon Hammerås, Morten Bohr; Per Brastad, Tor Linnerud og meg. Noen flere?

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 29-01-2017 23:44    Tittel: Svar med Sitat

Tor og jeg får sannsynligvis ikke tid til å komme på italiensk treff onsdag 1. februar, men er det noen som har lyst til å treffes på Santinos Skøyen denne kvelden, er jeg behjelpelig med å bestille bord.

Legg inn beskjed her eller på FB-gruppen dersom du kommer så jeg ser hvor mange jeg evt må bestille bord til.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 26-02-2017 22:44    Tittel: Svar med Sitat

Neste italienske vintertreff på Santinos Skøyen (http://santinos.no/) er onsdag 1. mars kl. 18:00. Vennligst svar her på forumet (evt på Facebook) om du kommer, så jeg får bestilt et passende bord. Evt kan du sende sms til min mobil 90116604.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 02-04-2017 22:20    Tittel: Svar med Sitat

Kan vel neppe kalles "vintertreff" lenger - men vi forsøker med et siste innendørstreff på Santinos Skøyen onsdag 5. april. Vennligst svar her (eller på Facebook) hvis du kommer, slik at jeg får bestilt bord. Evt kan du sende sms til min mobil 90116604.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group