www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

"VINTERTREFF" I OSLO - 2018/2019

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 18-10-2018 22:31    Tittel: "VINTERTREFF" I OSLO - 2018/2019 Svar med Sitat

Sesongens første "italienske vintertreff" hos Roald & Umberto, Schweigaards gate 56, Oslo, avholdes onsdag 7. november kl. 18.00 og utover. Fint om de som kommer gir beskjed om det her, så jeg vet om det er tilstrekkelig med det reserverte bordet til 10 personer. Velkommen!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 03-11-2018 15:23    Tittel: Svar med Sitat

Foreløpig er det Håkon Hammerås, Berit og Tor Seim, Tor Linnerud og jeg som har sagt vi kommer 7. november. Noen flere? Legg inn svar her eller send en SMS til 90116604 dersom du kommer. Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 29-11-2018 20:26    Tittel: Svar med Sitat

Neste vintertreff på Roald & Umberto i Schweigaardsgate er onsdag 5. desember fra kl. 18.00. Jeg har foreløpig bestilt bord til 10. Tavernaen er liten, så det er fint om alle som vil komme gir beskjed om det her eller på tilsvarende innlegg på FB-gruppen vår slik at jeg evt kan få justert bestillingen.


Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 02-01-2019 17:12    Tittel: Svar med Sitat

Roald & Umberto holder jule-/nyttårsstengt fram til torsdag 10. januar. Årets første italienske vintertreff utsettes derfor til første onsdag i februar (dvs den 6.).

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 31-01-2019 22:24    Tittel: Svar med Sitat

Jeg minner om at årets første vintertreff avholdes hos Roald & Umberto, Schweigaards gt. 56 i Oslo, avholdes onsdag 6. februar kl. 18.00. Gi beskjed her (eller på tilsvarende innlegg på FB-gruppen vår) om du kommer, slik at vi evt kan justere antallet i bordbestillingen.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 02-03-2019 16:02    Tittel: Svar med Sitat

Neste (og kanskje sesongens siste?) vintertreff hos Roald & Umberto, Schweigaardsgate i Oslo, er onsdag 6. mars kl. 18.00. Det er bestilt bord - fint om dere som kommer gir beskjed her (eller på tilsvarende melding på FB-gruppen evt i en sms til 90116604), slik at vi om nødvendig får justert antallet.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group