www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

ITALIENSK VINTERTREFF OSLO 2017/2018

Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Elin Vandevjen

Ble Medlem: 05 Feb 2006

InnleggSkrevet: 30-10-2017 11:28    Tittel: ITALIENSK VINTERTREFF OSLO 2017/2018 Svar med Sitat

Onsdag 1. november kl. 18.00 starter vi opp med vintertreff igjen.
Sted: Santinos Skøyen (http://santinos.no/)
Jeg har bestilt bord til 8-10 personer. Fint om dere som har lyst på å treffes legger inn beskjed om det her, på tilsvarende notis i Facebook-gruppen vår eller sender en SMS til 90116604 slik at jeg evt får justert antallet.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen

InnleggSkrevet: 04-12-2017 10:40    Tittel: Svar med Sitat

Velkommen tilbake til ROALD & UMBERTO i Schweigaardsgate 56 onsdag 6. desember fra kl. 18.00. Jeg har bestilt bord til 8-10 personer. Lokalet er som kjent ganske lite - så det er fint om dere som kommer gir beskjed her, på tilsvarende innlegge på FB-gruppen vår eller sender en sms til 90116604, så får jeg evt justert bordbestillingen.

Vi fire som var på Santinos første onsdag i november var enige om at støynivået der var i høyeste laget for å føre en normal samtale, så derfor flytter vi denne gangen tilbake til Roald & Umberto.

Elin
Til Toppen
Elin Vandevjen

InnleggSkrevet: 09-01-2018 21:47    Tittel: Svar med Sitat

Roald & Umberto har jule-/nyttårsstengt fram til torsdag 11. januar.
Da det har vært liten oppslutning om vintertreffene i november og desember, velger vi å hoppe over treffet nå i januar, men gjør et nytt forsøk onsdag 7. februar.

Ellin
Til Toppen
AlfaGuzzi

Ble Medlem: 04 Sep 2013

InnleggSkrevet: 03-02-2018 09:58    Tittel: Svar med Sitat

Blir det treff på onsdag Elin?
Elin Vandevjen

InnleggSkrevet: 04-02-2018 09:45    Tittel: Svar med Sitat

Ja, jeg har bestilt bord på ROALD & UMBERTO i Schweigaardsgate ONSDAG 7. FEBRUAR fra kl. 18.00.

Fint om de som kommer gir beskjed her, på Facebook-gruppen vår (den heter også Norsk Moto Guzzi Klubb) eller per sms til min mobil 90116604 slik at jeg om nødvendig får justert antallet.

Elin
Til Toppen
Elin Vandevjen

InnleggSkrevet: 11-03-2018 13:13    Tittel: Svar med Sitat

Det blir forsinket vintertreff hos Roald & Umberto i Schweigaardsgate onsdag 14. mars kl. 18.00. Vennligst gi beskjed her, på tilsvarende melding på facebook-gruppen vår eller per sms til 90116604 hvis du kommer, så får jeg om nødvendig justert bordbestillingen.

Elin
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet