www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Penger spart

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
schei



Ble Medlem: 24 Okt 2017
Innlegg: 12
Bosted: Sandane

InnleggSkrevet: 23-01-2018 22:57    Tittel: Penger spart Svar med Sitat

Som rimelig ny og uerfaren eier av halvgammel California med mildt sagt hullete vedlikeholdshistorie, tok jeg selv full 40k service på sykkelen i november. Nå hadde jeg lest meg opp litt etterhvert, så jeg tenkte det var lurt å få sjekket splines og ettersmurt svinglagrene, jeg er ikke helt der ennå at jeg skrur dette fra hverandre. Sykkelen ble derfor satt inn hos Haugen Motor i Hornindal for sjekk, og det viste seg å være den rene genistrek hva gjelder økonomi. Joda, splinesene var fast, både foran og bak, imidlertid hadde jeg kommet tidsnok så ingen skade skjedd. De er blitt smurt opp, og har ikke slakk, men det hadde ikke vart lenge, i følge Haugen. Ok, det kostet litt, men delene det gjelder er dyre, så alternativet....
Jeg vil med det samme gi et hipp,hipp og tommel opp for verkstedet. Slik vennlighet og hjelpsomhet tror jeg ikke jeg har blitt møtt med på et verksted for bil eller sykkel siden jeg besøkte mitt første i 1967 eller deromkring. Jeg har aldri -ALDRI- blitt hilst velkommen med et håndtrykk Very Happy
_________________
Aksel
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Gordon



Ble Medlem: 25 Jun 2015
Innlegg: 43
Bosted: Hokksund

InnleggSkrevet: 13-02-2018 20:49    Tittel: Re: Penger spart Svar med Sitat

schei skrev:
Jeg vil med det samme gi et hipp,hipp og tommel opp for verkstedet. Slik vennlighet og hjelpsomhet tror jeg ikke jeg har blitt møtt med på et verksted for bil eller sykkel siden jeg besøkte mitt første i 1967 eller deromkring. Jeg har aldri -ALDRI- blitt hilst velkommen med et håndtrykk Very Happy


Hei Schei, jeg også fikk en aha opplevelse ved service på min Stelvio hos Hadeland MC og fritid AS, kjempe hyggelig folk, hjelpsom, god dialog og veldig i møte kommende, noe som jeg aldri opplevde med min forrige Triumph MC i Norge. Viva la Guzzi.
Gordon
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group